/Files/images/starunska_v/img0.jpg

ПРОФОРІЄНТАЦІЯ В ДНЗ

Рання профорієнтація – це виявлення нахилів, інтересів, зацікавлень дітей тим чи іншим предметом, видом трудової діяльності дітей з метою подальшої професійної орієнтації.

Мета ранньої профорієнтації – сформувати у дитини емоційне відношення до світу професій, йому повинна бути надана можливість використовувати свої сили в доступних видах діяльності. В дошкільному закладі перш за все були розроблені заходи з питань ранньої профорієнтації дітей дошкільного віку.Під час проведення анкетування дітей спостерігалася чітка диференціація вподобань. Так хлопчики мріють стати військовими, водіями, директорами, дівчатка - частіше обирають,так би мовити, жіночі професії: вихователя, лікаря, продавця, навіть мами – домогосподарки. Хлопчиків більше приваблює новий, романтичний зміст праці а дівчатка частіше обирають фах через те, що він, на їхню думку, потрібний та престижний . Для ознайомлення дітей з різноманітними сучасними спеціальностями, ми застосовуємо чимало форм та методів профорієнтаційної роботи.

Методи і прийоми профорієнтаціонної роботи

· профорієнтаційна бесіда;

· розповідь;

· сюжетно-рольова гра;

· наочні методи роботи( спостереження натуральних об’єктів і розгляд зображень об’єктів);

· заняття;

· пояснення;

· перегляд і обговорення казок, фільмів, телепередач профорієнтаційного змісту, тематичні розваги.

Форми профорієнтаційної роботи включають:

· індивідуальні заняття;

· конкурси;

· розваги;

· показ фотомонтажів про професії;

· участь у гуртках;

· знайомство дітей із спеціальностями оточуючих їх людей.

/Files/images/zustrch/1398678690_1656975.jpg

Всі професії, як писав поет, чудові – обирай на смак.

Вибір професії-чи не найголовніший чинник того, як складеться твоє подальше життя та як ти будеш себе почувати. Адже всім хочеться не лише заробляти гроші, але й реалізувати свій потенціал та отримувати справжнє задоволення від своєї діяльності. Професія – це вид праці, діяльності, самоствердження людини. Виховання активних громадян суспільства, розвиток їхньої ініціативи і здібностей відбувається ще в дошкільному віці. Запровадження нових інтерактивних технологій у профорієнтації, тобто раннє виявлення нахилів, інтересів, зацікавлень дітей тим чи іншим предметом, видом трудової діяльності людей з метою подальшої професійної орієнтації. Педагоги повині сформувати у дитини емоційне відношення до світу професій, йому повинна бути надана можливість використовувати свої сили в доступних видах діяльності.

Вивчаючі праці відомих науковців, ми виявили найбільш свідомий вклад в розвиток поняття « Рання профорієнтація» доктора Євгена Клімова

Його класифікація розділяє всі професії на п’ять головних типів:

· Людина – природа

· Людина – техніка

· Людина - людина

· Людина – знакова система

· Людина – художній образ

Завдання педагогів:

· Створити природне стимулююче середовище, спрямоване на формування внутрішньої позиції щодо навколишнього, здатності усвідомлювати рукотворне походження предметного світу.

· Розширити знання дітей про існування різних професій.

· За допомогою залучення дітей до флористики, стимулювати в них прояви ініціативи у творчій діяльності, розвивати вміння налагоджувати співробітництво задля досягнення кращих результатів.

· Формувати вміння ставити перед собою конкретну мету, добирати оптимальні прийоми роботи, відповідні знаряддя праці.

· Виховувати інтерес до нового та надзвичайного, розуміння того,що працелюбність є показником людської гідності та здатності вдосконалювати себе.

/Files/images/butova/IMG_20180402_085545.jpg31.03.2018року Відбулася виставка малюнків у старших групах профорієнтаційного напрямку з теми : " Ким я буду коли виросту".


/Files/images/gavrilna_lv/профорієнтація.jpg28.03.2018р. Група № 5

Кiлькiсть переглядiв: 469

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Грудень 2018 Наступна
ПВСЧПСН
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31